Csillagtelepi (Hárosi) HÉV
- Útvonal: Csepel HÉV vá.- Csillagtelep, Hárosi iskola
- Időszak: 1959–1965
- Üzemeltető: BHÉV
- Hossz: 2.7 km
- Vontatás: dízel
- Járművek: 6 db DM XII-es dízelmotorkocsi a MÁV-tól

- A vonal egyvágányú volt, egyetlen kitérővel, kiépítéséhez felhasználták a melévő iparvágányokat is; a helyiek "madzagvasútnak" hívták.
- Vágánykapcsolat: a Csepeli HÉV végállomáson a Csepeli Gyorsvasúttal
- Vágányait ipari célokra még sokáig felhasználták, majd egy részüket 1983-ban felszedték, de a 2000-es évek elejéig voltak nyomok a vonal után.
- Utód: forgalmát a 38-as buszcsalád és a Volán járatai vették át.

Források, linkek
- csepel.info
- A budapesti helyiérdekű vasutak száz éve (Honismeret 1989/6)
- Csepeli Gyorsvasút (Wikiwand)
- Legát Tibor: HÉVKÖNYV. MÁV-HÉV, 2017
- Kertész Z. István: Az elővárosi vasút. A budapesti HÉV története. Kornétás Kiadó, Bp., 2017.
Megjegyzések
- Csepel: 1950-ben csatolták a fővároshoz.
- Háros: 1954-ben csatolták Szigetszentmiklóstól Csepepelhez, azóta a főváros része
- Fejléckép: Nagykörút - Rákóczi út kereszteződés a mai Balha Lujza tér felől nézve, 1900. Forrás: Budapest Főváros Levéltára/fortepan.hu